Ferratumi uuringu kohaselt eraldavad Eesti elanikud suviste ostude jaoks 43% oma sissetulekutest

Osalejatelt sooviti teada, millised on nende arvates kõige populaarsemad kingitused, millises riigis kulutatakse jõuludele enim raha ja kas leibkonnad teevad aina enam oste veebipoodides või eelistavad siiski traditsioonilisi ostukohti. Ferratum püsiklient. Samuti kajastusid uuringutulemustes selgelt Brexiti järelmõjud.

Hea lugeja, leidsime Sinu arvutist pahavara Kontrolli oma veebilehitseja lisasid või pöördu abi saamiseks IT-spetsialisti poole. Mis on majanduskriis?.

Estonia - Ferratum

. Internetis šoppavad kõige enam britid Kuigi kolmveerand jõuluostudest tehakse endiselt traditsiooniliste kanalite kaudu, kasvab internetiostude arv järjepidevalt.

Uuring: eestlased kulutavad jõuluostudele ligi 600 eurot.

. Eestis ostetakse internetist sama palju kui eelmisel aastal. Vali parim 250 euro väärtuses kiirlaen 30 päevaks. Ferratumi uuringu kohaselt eraldavad Eesti elanikud suviste ostude jaoks 43% oma sissetulekutest. Perepuhkused, spaareisid, kontserdid ja välitegevused perega on populaarsed nagu alati,“ nentis Tarkmees.Ferratum Grupp uurib oma klientide tarbimisharjumusi suvepuhkuste ajal ja enne jõule. Uuringu eesmärgiks oli võrrelda inimeste tarbimisharjumusi ja -eelistusi jõuluperioodil.. Lihtsalt laen ID kaardiga tuvastades. aastal kõige populaarsemaks kingituseks hoopiski talverõivad.  Ferratumi jõulu-uuringu tulemused näitavad, et riikide tarbimisharjumused on eelmiste aastatega võrreldes rohkem ühtlustunud. Ent skandinaavlased pole ainsad, kes liiguvad sularahavaba elustiili suunas: üle poole kõigist vastanuist märkis, et eelistab jõulupühade ajal sularahale pangakaarti. Uusaastalubadustes on kõrgel kohal ka tervislikum eluviis ja sportimine

Kommentit