Kuidas motiveerida end teenima rohkem raha?

Meie aju ja mõttetööd on võimalik positiivsemaks muuta kasvõi nende samade lihtsate harjutuste kaudu, millele eelmises punktis viidatud sai. Meile tundub kogu aeg, et aega on küllalt, kuid päevad, kuud ning aastad lähevad. Mõtestades aga oma töö ümber, võib sul tekkida samuti tunne, et võid selle kallal töötada kasvõi terve öö. Tihti võtame endale absurdsed eesmärgid, mis jäävad igavesti saavutamata, sest need on liiga suured ja ulmelised. Sellest saab alguse meie rahulolematus. Kui olukord on aga meie mõjuulatuses, siis tuleks vastavad tegevused ette võtta. Lisaks soovitatakse trenni teha; kulutada raha sündmuste, mitte asjade peale; teadlikult teistele inimestele väikeseid heategusid teha ja oma oskuseid rohkem teadlikult kasutada. Tihti arvatakse, et õnn, rõõm ning optimism on edu tagajärg, ehk juhul, kui inimene saab edukaks, saab ta ka õnnelikuks ning muutub optimistlikuks. Mis teisele inimesele reaalsed tulemused toob, võib kolmanda inimese tee ummikusse ajada. Kui me oskame aga oma mõtteid märgata ning juhtida välismaal, siis oskame seda teha ka Eestis ning ei olegi vaja siit ära põgeneda. Oluline on siin teadvustada ka oma aju tööd. Tihti elavad meie mõtted oma elu ja me tunneme nagu puuduks meil nende üle kontroll. Just seetõttu on oluline leida meelerahu praegusel hetkel. Kui praegu on sinu elu väga ilus, võib ka see varsti muutuda. Kui niimoodi liiga pikalt elada, siis ühel hetkel end ilmutav tõde võib olla väga valus. Kuna raskes elusituatsioonis kipume kogu aeg mõtlema negatiivsele, siis selle harjutuse käigus mõtleme igal õhtul kolmele positiivsele asjale, mis täna juhtusid. Üks olulisemaid nendest on jällegi oma mõtete jälgimine ja teadlikult positiivsete mõtete mõtlemine. Kui aga tegemist on olukorraga, mida me isegi tegutsemise kaudu muuta ei saa, siis tuleb lihtsalt oma mõtteid hakata teadlikult sellest olukorrast eemale juhtima ning suunama neid positiivsetele aspektidele meie elus. Aga kurb tõsiasi on see, et me võime küll teisi oma hädades süüdistada, aga meie oleme need, kes enda elu elama peavad. Unistus peab olema selline, mis meid juba täna motiveeriks. Ajuteadlased kinnitavad, et seda hoiakut on võimalik muuta. Seetõttu on väga oluline kõikidesse sellistesse soovitustesse teatud ettevaatlikkusega suhtuda. Sellisel juhul võib olla põhjus selles, et sa ei ole oma tööle õiget tähendust andnud. Kui sa planeerid reisi, siis võid teha seda terve öö … sa ei muretse oma motivatsiooni pärast. Negatiivselt teistesse suhtumisest saab hoiduda ainult ühel viisil – märgata õigel hetkel, et ma olen seda jälle tegemas, ning siis lihtsalt selle tegemata jätta. Kõikide inimeste elus on nii häid kui halbu aegu. Meie oleme ju need, kes kannatavad. Meil ei ole lõputult aega oma unistusi edasi lükata. Need on vaid mõned uuringud, mis kinnitavad, et optimism on nii hea tervise, pika eluea kui ka heade tulemuste põhjustaja. See harjutus õpetab meie aju taas positiivseid külgi elus märkama ja seeläbi meie stressi vähendama. Kui me ei leia eneses motivatsiooni tegutseda, võib olla põhjuseks ka vale unistus või eesmärk. Uurides teiselt, kuidas tema seda asja positiivses valguses näeb, on võimalik ka endal selline lähenemine omaks võtta, mille tagajärjel muutubki asja olemus. Igaüks meist suudab sellise unistuse teoks teha. Seetõttu on vajalik igal hetkel enese suhtes ausaks jääda ja tunnistada, mis tegelikult toimub. Kui sa aga pead tegema mõnda tööülesannet, võid motivatsioonist puudust tunda küll. Alguses on see raske, kuid harjutades muutub lihtsamaks, sest selline juba on kord aju ehitus. Siinjuures on oluline säilitada optimistlik hoiak, mis käivitab meie ajus võimsad protsessid ja suurendab ka meie probleemide lahendamise potentsiaali. Esimesel juhul võib olla situatsioon, kus on küll “valus”, aga mitte veel nii valus. Meil on ootus elule ja inimestele selles, kuid elu ja inimesed ei vasta ootusele. Kui aga elus on “valus”, ja me ei taha “kätt tagasi tõmmata”, siis järelikult ei ole veel piisavalt valus. Kui sa ei alusta, siis järelikult ei ole veel piisavalt “valus” ning sa ei taha võtta vastutust. Kõik need lihtsad tehnikad arendavad perspektiivis meie positiivset hoiakut. Kui praegu on sinu elu halb, siis juba varsti võib see muutuda. Kui aga tegemist on mureolukorraga, mida on võimalik muuta, tuleks reaalselt selles suunas tegutsema hakata. Mõtlemine probleemist ei lahenda probleemi, tegutsemine aga küll. Seega on see väärt proovimist. Muutuse nimel on vaja tööd teha oma mõtlemisega. Asjad, mis ühele tunduvad halvad, võivad teisele tunduda head. Tihti eitatakse fakte oma elus ning elatakse kuskil illusoorses maailmas. Kui me soovime muutust läbi viia, siis on meil selleks ju põhjus – eesmärk, unistus. Sulle tundub töö mõttetu ja tühine. Me ei tea iialgi, kuhu meie elu täpselt suundub. Need küsimused ja vastused ei ole kindlasti lõplikud, sest enesemotiveerimine on protsess, mille käigus me ise areneme ja areneb ka keskkond, milles me toimetame. Aktsepteerimine tähendab oma mõtete märkamist ning juhtimist. Kui sa kogemata sõrme küünlale liiga lähedale viid, tõmbad selle kohe tagasi – sa ei lükka seda tegutsemist edasi. Tänu muretsemisele oleme harjunud valdavalt keskenduma negatiivsele, lootuses kõik probleemid lahendada ning siis hakata positiivset märkama. Kiirlaen intressita TF Bank väikelaen. Mida realistlikumad unistused meil on, seda suurem on tõenäosus need täide viia. Probleemid ei ole mitte Eestis, vaid sinu peas. Kuidas motiveerida end teenima rohkem raha. Paratamatus on aga see, et elu ei lähe alati nii, nagu me soovime. Optimismi jõud on tänaseks tuhandete psühholoogiliste uuringute poolt kinnitust leidnud, kuid väga vähesed inimesed oskavad seda reaalselt ära kasutada. Mõtiskle nende küsimuste ja vastuste üle, ja leia enda jaoks sobilik tee. Kui me oleme kogu elu olnud negatiivsed ja skeptilised, siis on seda võimalik muuta. Tegutsemine lahendab olukordi. Kunst on kohe praegu teadvustada negatiivset ja selle lahendamise suunas tegutseda, kuid samal ajal mitte tähelepanuta jätta ka positiivset. Kui sa soovid aga Eestist ära minna reisima ning teisi riike, rahvusi ja kultuure avastama, siis mine kindlasti. Järelikult ei ole asjad absoluutses tähenduses halvad ega head, vaid seda vaatenurka saab inimene ise reguleerida. Neljas samm on uus teadvustamine. Kõik on kinni meie mõtlemises ja hoiakutes. Tweet LÄHENEV JUHTIMISKOOLITUS "MOTIVEERIV JUHTIMINE" teadmiste ja meetoditega selleks, et oma töötajate sisemist motivatsiooni ühiste eesmärkide saavutamiseks suurendada. Alusta nende väheste harjutustega, mis selles artiklis tutvustamist leidsid.

2019. AASTA HOROSKOOP -

. Auto koju - kreedit 24. Mõnikord ei lähegi elus nii valusaks, et me instinktiivselt end olukorrast tagasi tõmbame. Me muudkui ketrame ühte ja sama mõtet oma peas, kuigi teame, et see ei muuda mitte midagi.

KUIDAS END MOTIVEERIDA? 5 nippi

. Kuna ka hoiak on seotud meie ajuehitusega, siis see on iseennast toitev mehhanism – mida enam me end positiivsemaks muudame, seda lihtsamaks muutub seda hoida. Üks uuring näitas, et sellel harjutusel on praktiliselt sama suur mõju nagu medikamentidel, kuid kuna inimene viib reaalse muutuse läbi enda mõtlemises, on mõju pikaaegsem võrreldes tavapäraste antidepressantidega. Väga lihtne on optimistlik ja rõõmsameelne olla aegadel, kui kõik läheb hästi. Sellisel juhul sa ei põgene lämmatava Eesti eest, vaid võtad oma siin oleva õnne kaasa sinna, kuhu sa lähed, ja oled ikkagi õnnelik. Oluliselt keerulisem on see aga siis, kui kõik allamäge kipub minema. On selge, et raskes olukorras on optimistlikku hoiakut raske säilitada, aga seda saab teha jällegi läbi konkreetsete tehnikate.

Kui see sind motiveerib, siis sa teedki selle ära. Telefon raha24. Samuti on oluline teadvustada, et iga indiviid on eriline ja isiksus omaette. Me ei pääse oma mõtete eest mitte kuhugi. Mis ühele inimesele sobib väga hästi, võib teisele osutuda vastumeelseks. Me mõtleme ja ootame, et asjad lähevad elus alati nii, nagu me soovime

Kommentit