Uue aasta saabudes on parim aeg vaadata tagasi möödunud aastale ja panna paika eesmärgid järgnevaks 12 kuuks. Millised on Sinu eesmärgid?

Eriti siis, kui inimene ei ole pikalt olnud aktiivse eluviisiga, võib suveks kiiresti vormi saamise hind olla kahjuks päris kõrge.

Hinnavaatlus -

. Soovitusi, kuidas tervisespordiga ohutult alustada: Alusta treeningutega mõõdukalt ja sujuvalt. Alusta jõukohaste koormustega. Kontrolli, et oled oma õnnetusjuhtumikindlustuse lepingus märkinud ka selle, et tegeled spordiga ning et Sinu kindlustus katab spordivigastustega seotud kulud. Seda näitab ka meie statistika. Soovitame enne lepingu sõlmimist tutvuda tingimustega ning vajadusel konsulteerida asjatundjaga. Anna kehale aega harjuda, et tekiks regulaarse treenimise harjumus.

Crowdestate seisab silmitsi mitme hapuks minna ähvardava.

. Võta aega treeningust taastumiseks. Iga aasta esimestel kuudel kajastub aktiivsem spordiga alustamine ka If Kindlustuse kahjustatistikas. Krediidi kulukuse määra kalkulaator. Enne intensiivsemat treeningut tee piisavalt soojendusharjutusi ja treeningu lõppedes venitusharjutusi, et lihased jõuaksid taastuda. Sportimisega seotud õnnetuste arv kasvab jaanuarist, sagedased sporditraumad on lihaste ja kõõluste venitused ja rebendid. Liiga järsk ja intensiivne tervisespordiga alustamine võib aga põhjustada vigastusi, millest taastumine võtab aega. Külastate finantsteenust pakkuva ettevõtte kodulehekülge. Andke oma kehale aega uue spordiharrastusega harjumiseks ja vaadake üle oma argirutiin, et seda enda kasuks aktiivsemalt tööle panna,“ ütles Kadri Puna. Siiski tuletame meelde, et liiga äkiline spordiga alustamine ja õhinaga valesti valitud koormused ei ole hea lahendus.

„Aktiivne liikumine on muidugi väga tervitatav. Õues sportides ole ettevaatlik, sest talvel juhtub palju õnnetusi libedatel teedel kukkudes. Veendu, et sooritad harjutusi õigesti. Vali traumade vältimiseks õiged jalanõud ja õige riietus, eriti õues ja külmema ilmaga sportides. If Kindlustuse isikukahjude grupijuhi Kadri Puna sõnul märkame pärast aastavahetust paljudes spordiklubides rohkem rahvast ja kergliiklusteedel tihedamat liikumist, sest inimesed alustatavad mõne uue harrastusega. Pea meeles, et hea tervise alus on füüsiline aktiivsus, tasakaalustatud toitumine ja piisav puhkus.

Uusaastalubadused matkasellidele – Tunne oma kodumaad

.

25 ilusat lubadust -

. Uue aasta saabudes on parim aeg vaadata tagasi möödunud aastale ja panna paika eesmärgid järgnevaks 12 kuuks. Millised on Sinu eesmärgid. Uue aasta saabudes on parim aeg vaadata tagasi möödunud aastale ja panna paika eesmärgid järgnevaks 12 kuuks. Millised on Sinu eesmärgid.

Kommentit